Günaydın hanımlar. Kızım 22 aylık ve şimdiye kadar gece beslenmesini kesemedim bi türlü. Şimdi bi kaç gündür kesmeye çalışıyorum. Gece 11 11 buçuk gibi uyuyor. (Uykusu da düzensiz) Sabah 6 ya kadar 2 kez kalkıyor meme istiyor vermeyince geri uyuması da yarım saat bazen 1 saati buluyor. Sabah 6 gibi bir kere emziriyorum. Sonra saat 9 da uyanıyor. O zaman da emiyor. Acaba diyorum sabah 9 da uyandığında emzirmesem sabaha doğru 6 gibi mi bi kere emzirsem alışıp sadece o saatte uyanır mı ama bu sefer de gece beslenmesini kesmemiş olurum sanırsam bide o saatte hala karanlık olduğu için ondan önceki gece kalkmalarında meme vermeyip o zaman verince kafası da karışır belki.