Geçen ay ayın 1 inde adet gördüm. Normalde hep adeti 30 günde 1 görüyordum 29 da demiyordu 31 de demiyordu son 4 5 aydır. Sprail var 9 aydır. Çünkü onunla korunuyorduk. 1 Kasım’da son adet gördüm 13 Kasım’da eşim galiba içine boşaldım dedi öyle uyuduk. Dün gebelik testi yaptım test negatif neden adet olmamış olabilirim.