Aezgi Geçmeyen vajinal enfeksyon mantar şikayetim vardı burdada bununla ilgili post acmıstım hatta sprale bağlıyordum doktorumda buna bağladı ve spralimi cıkardım aynı zamanda bu probiyotiği önerdi bana bunu kulanan varmı acaba