Merhaba güzel annelerim ben Elif ☺️ 10 ay 7 günlük bi erkek bebeği annesiyim ♥️ Hareketli bi bebeğim var ve hala geceleri çok fazla uyanıyor . 6 ayına kadar gece gündüz eşimle birlikte bakıyorduk . Yani işten geldiğinde , işe gidene kadar haftasonu vs hep çok yardımcı olmuştur . Emzirmeyi 4 buçuk ayında kestik bebeğim bıraktı ve sağarken azaldı veremedim mama takviyesi yaptık. Geliyorum soruma 6. Aydan sonra uyanmalar artınca aynı odada ikimizde uykusuz kalınca eşim şöyle bi teklifte bulundu ; hafta içi geceleri başka odada ben bakayım haftasonu sen bak ben gece uyuyayım . Çok uykusuz kalıyoruz gün içinde bebeğimizin ihtiyacı var sana dedi ve bende tamam dedim . İlk başlarda hissetmiyordum ama şuan sanki babasına daha düşkün . Gülücükler saçıyor işten geldiğinde 😅 bana da öyle bizde çok oyun oynarız güleriz şarkılar söyleriz ama ona daha düşkün ikimiz istediğinde %60 ona gider. Sanki onu görünce daha bi gülümsüyor ve kucağına gitmek için can atıyor . 😢 yargılamayın ama üzülüyorum . Tavsiyesi olan var mı ? Yaşayan varmı lütfen cevaplar mısınız ? Tecrübeli anneler sizin tecrübelerinize güveniyorum lütfen bi yol , iz gösterin bana 🙏🏻 Şimdiden çok teşekkürler ♥️