asel3107 Bebeğim meme teklif edince ağlıyor emmiyor, mamaya alıştı mamadan nasıl vazgeçirebilirim emmediği için sütüm azalıyor sütüm kesilsin istemiyorum daha 4 aylık emsin istiyorum 🥲
sedasayan1111 asel3107 sağ sütünü ver biberona alışmış belki yavaş yavaş kavramaya da başladığı için hoşuna gidiyor sağ sütünü imkanının varsa elektrikli süt makinesi al 1 aylık mamadan daha ucuz onu al ver hem sütün kesilmez hemde bebis de rahat eder
asel3107 sedasayan1111 sağıyorum 30 cc bile çıkmıyor artık emse daha fazlası gelir diyorlar ama emmiyor
sedasayan1111 asel3107 her çocuğun rızkı vardır sen olabildiğince sağ emzir mama da ver aç kalmasın dış zamanı da gelmiş onun da huysuzluğu var ondandır az sabır kardeşim Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin inşaAllah