Asyasemin2013 Asyasemin2013 inşallah makine farkıdır diyelim. Siz gene devlet hastanesinde tekrar verin kan. Kimyasal gebelik olabilir. İnşallah değildir
Eailesi4 niloyaaa düşük oluyor bebek tüplere yerlesmemiş oluyor kanama başlıyor aynı yerde olmadığı için net sonuç vermez
tineanigra niloyaaa ikinci betayı yaptırdığınız yerde tekrar bi yaptırın 2 gün olduysa. Laboratuvar farkı olabiliyor ama yine düşük çıkarsa büyük ihtimalle kimyasal gebeliktir.