Artemiss_ ben dışarda yaptım ikramlıkları annemle yaptık 16 kişiydik sarma, şehriye salatası, kısır, patatesli kol böreği, kuşbaşılı pide (hazır yaptırmıştık) baklava(kuzenim getirmişti onların orda ünlü bir yer bar diye almış gelmişti) , patates topları, mercimek köfte, su böreği, havuç tarator, tiramisu böyle bayağı kalabalık ve uyumsuz menümüz vardı ama hiç bişey artmadı sarma ve biraz su böreği arttı tabi ki biz kalabalıktık ama bunların içinden bişeyler yapabilirsiniz. Eğer çok basite kaçarsanızda kurabiye, sigara böreği yada superfreshin hazır börekler var, poğaça, kısır yeterli olur