aysegulhayva Bebeğim 1. Buçuk aylık bir kaç gündür gaz sancısı tavan yaptı, ne zaman geçiyor yada azalıyor
Hkhjhhjjhjjj aysegulhayva bebeğim çok gazliydi 4 cu ayda azaldı baya yani her bebek aynı mı bilemiyorum zeytin yağı ile masaj yapıyor dum rahatlıyor du birde kolik bebek ninnisi aciyordum kuran dinleyince de rahatlıyordu illa geçiyor ben hiç gecmicek sanıyordum ama Bi anda bitiyor gaz damlası kullanıyorsanız hep aynı saatlerde vermeye çalışın etkisi daha iyi olur
Uykusuz-annee aysegulhayva 3 buçuk aylıgiz bitmedi eğer çok gazliysa 6 ncı ay dedi doktorum 6-8 haftalarda tavan yapıyor gaz
kisacanil aysegulhayva yaa bende de aynı durum var, silikon meme ucuyla emziriyorum o mu gaz yapıyor diye düşünüyorum sonuçta emerken ondan hava yutuyor olabilir.