betuss0142 3400 doğdu hiç emmedi beni. 2 aylıkken reflü teşhisi konuldu. Özellikle geceleri çok korkuyordum kusmasından. Hep nöbet tuttum. Ağzından burnundan fışkırarak kusuyordu, yada bi anda ağzının kenarından içtiğini boşaltırdı. Yada büyük insan gibi bi anda kusardı parkeye kustuğunda çıkan şappp diye sesten koşarak odaya girdiğimi biliyorum. Kafasını azıcık düz yatırdığımda yutkunur çırpınırdı midesinden ağzına geliyormuş meğer. Nefes alamayıp kızarıyordu burnundan geldiği için burnu bile tıkanıyordu hergün serumla temizliyordum biberonlar mamalar neler denedim neler. İçirirken denemediğim yöntemler kalmadı. Şimdi toz gaviscon mamaya ekliyorum iyi gidiyorduk. Şimdi 4 aylık olduk ama bir haftadır yine geceleri kusmaya başladı 6 buçuk kilo olmuş bugün aşısı vardı tartıldık. Biberon reddine yapacak bişeyimiz yok. Kusmasın canı yanmasın midesi bulanmasın yeter. O kadar yorucu bi süreç ki size anlatamam.