Kuzeysi kumsaleslem zamana ya ds sürece takılmayın diyodu doktor önemli olan iyi olması . Evet ilk bir hafta zordu sonra iyiye gitmeye başladı
Kuzeysi kumsaleslem stabil olması iyi birşey diyordu bizim doktor kötüye gitmiyor iyi demek 🙏 Allah bütün bebeklerimize şifa versin 🙏