aşırı derecede kötü bir dönemden geçiyoruz. Gün içinde hiçbir şey yemiyor çorba mama yoğurt vs surekli başını sallayıp reddediyor bunun yanında altını bezlerken olsun uyumadan önce olsun gatta uykusunda bile ağlıyor. Uyumaya direniyor gözünden uyku aktığı halde. Tamam diyorum kaldırıyorum susmuyor gene ağlıyor hiç durmadan kendini kasıyor yerlere atıp kafasını yere vuruyor sonra gelip yine kucağıma çıkmak istiyor biraz sonnra gene aynı, eşimle sabah 8 lerde uyur olduk çok yıpratıcı. Tavsiyeleriniz nelerdir çok sevinirim arkadaşlar