Bebeğim 9 bucuk aylik. Her gun 9da gece uykusuna yatar. Gece 2 kere kalkar beslenir ve devam ederdi uykusuna. Fakat bu hafta bi alışkanlık edindi saat 3-3bucuk gibi uyaniyor ve saat 5-5 bucuga kadar asla geri uyumuyor. Yatağına yatırınca ağlıyor bizim yatakta oturuyor debeleniyor alkış yapıyor gülüyor yani resmen oyun yapıyor. Ama ben günlerdir bir kaç saat uyku ile geziyorum ve sabrım artık tükeniyor. Bebeğime ne oldu? Ne yapacağım şaşırdım kaldım. Nolur yardım edin fikirlere açığım.