Kızım 9 ayşık ve 1 haftadır canıma okuyo resmen gündğz uykulsrı 1 saat 1.5 saat sürüyo fakat gece uykusuna sabah 4 te geçiyo şuannyani az önce süreklii ama sürekliii bana yapışık kucağımda uyumak istiyo beşiğine yatırdığım anda ağlıyo ama yok böyle bi ağlama ilk defa kızımı böyle görüyorum yani yırtınıyomuş gibi ağlama ben artık kafayı yemek üzereyim gün geçtikçe geçer diye beklerken gün geçtikçe daha zor oluyo böyle bişry yaşayan var mı acaba