Kızlar kızımın dün sabahtan buyana ateşi var calpol vererek düşürdüm. Sonra duramadim hastaneye götürdüm kan idrar ciğerlere bakıldı kulaklara bakıldı dişlere bakldi hiç bir şeyi yok ama ateş yüksek hastanede calpol verdi bekleyelim dedi. Bende evde zaten veriyorum bekleyince normal olarak düşüyor ama sonra yine yükseliyor dedim burda enfeksiyon hastası dolu beklemeye gerek yok dedim çıktım çocuğa daha fazla hastalık gelmesin diye doluydu çünkü hastane ama şimdi yine ateş yüksek şaştım çıplak yatiyo öyle akıl verin naoacagimi sasirdim korkudan kaldım öyle de