Selamben_ Benim kiz 3 aylik oldu 4e girdik yavaştan. Sutum yetersiz acaba ek gıdaya gecince bisiler de yicek ya dsha mi rahat olur acaba sutum artık o zmn yeter mi ki .ek gidaya gecince daha seyrek emiyorlar mi peki kac saate bir emiyorlar
Doga46 Selamben_ ek gıdaya normalde kilo düşükse 5. Ayda geçiliyor. Ondada tadım süreci vs oluyor. Sütünüz yetersizse doktorunuzla görüşün belki mama başlatır. Bizi mamaya başlattı 4. Ayda.
maygirl Selamben_ ek gida tadimlik doyumluk değil ki. Adı gibi ana öğünü anme sütü/formül mama artk hangisni aliyor ise onlara ek tadımlık yani.yetersiz ise yerine ek formül mama şart doktor eşliğinde.
Selamben_ Doga46 mama kullaniyorum zaten cnm günde 3 4 defa veriyorm.o zmn 5 aylıkken ek gidaya başlanip sadace tadım mi yatırılıyor ki .yedirilmeye başlanmiyor mu mesela.domstes rendeleyp bi cay tabagi versek falan 5 aylıkken
zeynepozkar Selamben_ domates asitli olduğu olduğu için çiğden belli bi aydan önce verilmiyor Şuan hatırlayamadım ayını kafaya göre verme istersen 9 buçuk bebeğim daha hiç vermedim
Doga46 Selamben_ 3-4 saatte bir emzirmek gerekir ama benim bebegimde asla emmiyor uyumuyor. Bende kafayı yemek üzereyim.