kızlar 2 aylık kızım normalde emiyordu ve günde 1 kerede olsa 2 kerede olsa kakasını yapıyordu şimdi sondayla emzirip mama veriyorum ama gazı çok kötü kokuyor kakası çok kötü kokuyo gürültü bir şekilde kaka yapıyo ve bazen 4 gün yapmıyo ve yaptığı zamanda bayya dolduruyor ön tarafına kadar kaka oluyo çişide çok kokuyor acaba mamadan kaynaklımı sma comfort kullanıyorum gaz falan yapmıyor kendi gazını çıkarıyor gaz sorunumuz yok ama bağırsaklarını tembelleştirdiğini düşünüyorum yani doğrumu bilmiyorum hip markasını duydum ona geçmeyi düşünüyorum o nasıl kullananan varmı yada önereceğiniz mama var mı?