Hipoglisemiden 1 hafta yoğun bakımda kaldı benim kızımda. Prematürelerde sık görülen bir durummuş bu. Şeker dengeleri oluşmadığından anında düşüyormuş. Bizimde öyle oldu. Ayrıca bendeki genital enfeksiyon ona da geçmişti. Tedavisini gördü ve çıktı. Solunum desteği , damardan beslenme , antibiyotik tedavisi yapıldı. Onlar bizden daha güçlü 💕