Bebeğim geçen haftadan beri uyurken ağlıyor ne olduğunu anlamadım bir türlü sürekli emiyor dişinden şüphe ettim ama onla igli bı durum değil atak gibi geliyor oluyor durmadan biraz durup sonra yeniden başlıyor sebebi ne olabilir akıl verin ne yapıyım