Annelerim oğlum bayadır gün içinde birkaç kez saçını çekiyor. Belki kendini keşfettiği için, belki deney yapıp sebep sonuç ilişkisi kurmaya başladığı için, belkide strese girdiğinde yapıyordur bilemedim. O an dikkat dağıtıyorum, ilgisini dağıtıyorum. Sizce eğer başınıza bu durum geldiyse neden oluyor olabilir? Ben saçını taradığım zaman tarağı alır saçına götürür, taramaya çalışır. Vücudunu mu öğreniyor diyorum. Kafam karıştı. 🥲