Reyann benim yiğenim geçirdi 20 küsür gün 40 derece ateş oldu dalağı ve karaciğeri büyüdü tedavisi yok ateş için ateşdüşürücü veriyorlar birde antibiyotik falan vermiyorlar hiç faydası olmuyormuş çünkü. Çocuk 20 gün beslenmedi su bile içmedi ara ara acile gittiler yattılar vücut susuz kalmasın diye. 20 günün sonunda ateşi düşünce dalağı ve karaciğeri bir süre sonra eski haline döndü. Çok zor ama bazı çocuklarda 3 gün bazıları 1 hafta da geçirebiliyor doktor kardeşime şimdiye kadar ilk sizde gördüm bu kadar uzun süren demiş düşünün doktor bile ilk defa karşılaşmış ama bu hastalıkta öyle 1 aya yakın süren ateş normalmiş. Korkma canım geçiyor. Bu arada bu virüs uçuk dudaklı bir kişinin çocuğu öpmesiyle geçiyor. Dudağında uçuk olan bir kişiyle aynı bardakta su bile içmemesi gerekli çünkü sadece salya yoluyla geçiyor.