selinisii Bebeğim 3 aylık 10 gündür kakasini yapmadı. Aşırı bir rahatsızlığı yok ssdece çok gaz çıkarıyor.. Yarın doktors götüreceğim ama bunun gibi olan varmi?
eraysen selinisii anne sütü mü alıyor sadece eğer öyle ise sadece anne sütü alan bebeklerde 10-15 gün kaka yapmaması normal kabul edilir anne sütünün hepsini bağırsaklar sindirip emdiği için posası az olur o yüzden kaka sık olmayabilir
Gmz5560 selinisii ben yaşadım 3 aylikti benim bebegimde doktora gittik 10.gunde falan 15 gün demişti normal 15 güne kadar yapmamasi hem mama hem anne sütü alıyordu 13.gun yaptı bebeğim aynı şekilde gaz çıkarıyordu sadece
selinisii eraysen evet anne sütü alıyor lakin 2 bucuk aylığa kadar gunde 3 5 defa yapan bebekti bir anda böyle olunca anlam veremiyorum..
selinisii eraysen ay inşallah problem olmasın zaten. Bende araştırdım 10 gun normal diyor herkes benim skntm sadexe 2 3 hafta önce basladi gün içinde sık yapardı. Gazini çıkarıyor allahtan. Teşekkür ederim cevabınıza.
selinisii Gmz5560 bende müdahale etmek istemiyorum artik 8 gunden sonra biraz sıkıntida oluyor gazi cok kotu kokuyor. Geçen haftalarda makatini uyardım öyle yaptı. Ellemek istemiyorum artik.
eraysen selinisii her geçen gün büyüyor ihtiyacı artıyor günü gününü tutmaz yine bi doktora götürün tabiki ama bu saate bunu kendinize dert etmeyin normal bir şey benim bebeğim de bazen 3 kere yapıyor bazen 1 hafta yapmıyor
Gmz5560 selinisii doktorlar zaten uyarmayı falan pek önermiyor bende öyle yapıyordum bana müdahale etmememi söyledi kaka yapmaya o şekilde alışırsa ıkınma refleksi gelişmez demişti bende yapmamıştı bidaha
selinisii Gmz5560 bende 2 kere yaotirtittim bu sefer ellemiycem dedim kendime bakalım kac gunde yapicak diye hala yapmadı yarın doktor bakalım ne diyecek.
eraysen selinisii önemli değil 1 çay kaşığı gerçek asit oranı az zeytinyağınız varsa verebilirsiniz ama popodan uyarı vermeyin