sevocan60 bebeğim 5 aylık geçen hafta hastanede yattık 4gün .ağır gribal enfeksiyon sebebiyle.2gün aşırı ağlama vardı,öksürük yoktu henüz,hemen 2günde ciğerlerine inmiş.hiç bekletmeyin direk doktora götürün.küçük bebeklerde çok hızlı ilerlerlermiş enfeksiyon ve çok kolay tıkanırlar dedi doktor