Bebeğim 2 buçuk aylık.daha önce neşeli bir bebekti agulardı konuşur gibi yapardı gülerdi.ama iki gündür ben ağzına o kadar laf veriyorum hiç konuşmuyor.cok az zorla güldürüyorum.iki gündür böyle.hasta mı nedir anlamadım.emmesi iyi.uyku düzeni aynı ama bir mutsuzluk var.ne olabilir.böyle sürekli agulayan bebeğe.2günde ne oldu. 😢. Ağzını bıçak açmıyor resmen sustu 😢.