Bugün arkadaşta otururken kızım ve onun oglu salondan çocuk odasına gittiler oynamak için ve biraz vakit geçtikten sonra ağlama sesine koştum kızım yerde kolunun üstüne düşmüştü kaldırdıktan hemen sonra fark ettim ki kolunu asla hareket ettirmiyordu hemen hastaneye götürdük doktor muayene ederken kırık olabilir dedi röntgen çekti ve kırık olduğu çıktı alçıya alındı. 1bucuk yasında kızım . Varmı aranızda çocugunda kırık yaşamış olan süreç nasıl geçiyor hızlıca kaynıyor mu yerine😞 çok üzgün ve pişmanım hemen pesinden gitmedigim icin ama cidden böyle seyler anlık oluyor siz siz olun çocuğunuzu gözünüzün önünden ayırmayın