kubraberenn Kızlar merhaba ben doğum yapalı 3 ay oldu ama hala regl olmadım. Araştırmama göre 1 sene olmamak normalmiş. Siz doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz?
Dila97 kubraberenn ilk dogumumdan 6 ay sonra adet oldum 2. Dogumum 8 ay oldu hala olmadim bence degisiyo ilkinden 3 ay emdi oglum sutum kesildi o yuzden erken oldum heralde diye dusunuyorum. Kizim hala emiyo
selma00 kubraberenn 2 ay sonra oldum olur olmaz spiral taktirdim şimdi de bu ay olamıyorum sadece lekelenmem oluyor dogumdan sonra çabuk adet olduğum için mi spiralden mi anlamadım doktora gidicem bende
Esraprm kubraberenn doğumdan 5 ay sonra oldum ama diğer aylar hafif akıntı şeklinde geldi bitti. Bu ay mesela o da olmadı. Sanırım doğum kontrol hapından kaynaklı diye düşünüyorum
S123mrv kubraberenn 17 ay olacak hala olmadım her ay kasık ağrısı çekiyorum ha geldi bu sefer diyorum gelmiyor. Doktora gittim emzirme bitene kadar normal dedi