Arkadaşlar oğlum neredeyse 5. Aydan beri tutunarak kalkıyor adım atıyor. 7. Ayda yürür dedik :) Bugün 14 aylık oldu. Evin her yerini tutunarak dolanıyor, kapıları açıyor lamları yakıyor. Koltuktan inip gidiyor çıkıyor vs yani aslında her şeyi yapıyor. Bazen yan tarafa geçmek için iki elini bırakıyor ve oraya tutunmadan geçiyor ama adım atmaktan çok korkuyor. Tek elini tutarsam yürüyor, parmağımı tutsa adım atıyor ama diğer türlü cesaret etmiyor yürüme arkadaşıyla yürüyor. Yürüteç hiç kullanmadım. 18 aya kadar sorun olmadığını biliyorum ama nasıl cesaret vereceğimi bilmiyorum.