Hanımlar iyi geceler
Ben çarşamba günü spiral taktırmak için devlet hastanesinden randevu aldım ama malesef erken adet oldum randevu zamanı gelmeden adetim bitmiş oldu. Randevular 14 gün sonrasına açıldığı için yine denk getirmemekten korkuyorum. Kolay randevu bulabildiğim hastaneler var ama hepsi bana çok uzak mesafede yakın hastaneler de randevu açıldığı gibi bitiyor. İnternetten biraz araştırdım adet değilken de taktıranlar varmış kan testi yapıp hamile değilseniz takıyorlarmış bu konu hakkında bilginiz var mı acaba çarşamba günü şansımı denemeli miyim gitsem takar mı?