Aysee__34 10 aylik bebegim hiçbir türlü mama içmiyor ek gida zaten doğru dürüst hiç almıyor suyu hiç iceremiyorum haliyle idaririda azalma var napicam bilmiyorum 10.saat ac bıraktım banamisin demiyor içmiyor yemiyor yinede deliricem yaa çok yorgunumm
Umutveannesi Aysee__34 dişlerine baktınız mı, benim oğlanda genel olarak iştahsız ama dediğiniz gibi diş döneminde asla yemiyor en azından mamayı içiyor
Aysee__34 Umutveannesi dislerimiz daha çıkmadı ama Bilmiyorum ne mama ne ek gida nede su içiyor galiba boğazları enfeksiyon oldu
Umutveannesi Aysee__34 enfeksiyon şüphen varsa bekletmeden doktora götür bence antibiyotiksiz zor geçiyor oğlumdan biliyorum bir ay savaştık boğaz enfeksiyonuyla