AEgemm
AEgemm Bizde de küvez süreci olduğu için başlarda sağım yapıyordum hastaneye götürmek için, sonrasında da kontrollere gitmem gerekince sağıp biberona koyuyordum, emzirmediğim an hemen vereyim vasıtadayken falan diye. Ama ilk doktorumuz ,biberonu ne kadar az kullanırsa o kadar iyi , yoksa meme reddi olabiliyor demişti. Ben de sapmayı bırakmıştım. Ama sen sağdığını söylüyorsun yanlış anlamadıysam , memedeki sütün tamamını bitirmek için mi hem emzirip hem sağıyorsun. Yani yağlı kısım sütün son kısmı deniyor ya o yüzden mi sağıyorsun garanti olsun diye. Ben son birkaç gündür bu sebeple sağmaya başladım ama makinayla çıkmıyor artık nedense, ama elle sağınca zor da olsa çıkıyor. Aslında bebeğim iyi içiyor yutkunmasından belli ama nedense sağınca azıcık çıkıyor . Kafam karıştı açıkçası. Doktor gerek yok dediği için mama vermiyorum ama ekstra sağmayı deneyeceğim memeyi tam boşaltabilmek için.