ladyax Merhaba 45 günlük kızım var emziriyorum çok şükür baya ds iştahlı devamlı emiyor ancak dün geceden beri mememde ağrı acı iğne batması gibi sızlama gibi bir şeyler oluyor. Elime gelen bir yumru vb yok sizce bu nedir lütfen yardım edin
Esmiraes ladyax bende emzirme sonrası böyle bişey yaşıyordum göğüsüm sızlıyordu acıyordu bi kaç saat sonra anca geçer gibi oluyordu ama tekrar emzirdiğim de yine başlıyordu. Emzirme danışmanım vazospazm olduğunu söyledi. Emzirdikten hemen sonra sıcak kompleks yap göğüsünün hava almasın o rahatlatır demişti. Zamanla geçti çok şükür
hazalp ladyax mastit başlangıçı olabilir , meme ucu tahriş olmuş olabilir. duşta masaj ,sıcak kompres, bol bol sağın sütünüzü ve düzenli krem kullanın iyi geleceğini düşünüyorum şikayetleriniz artarsa genel cerrah a bir görünün geçmiş olsun :)
ladyax lilanasi öyle midir şimdi siz öyle deyince son iki gündür ilk defa kızım ağzını memeden çekince sütlerim fışkırdı daha önce hiç olmamıştı böyle fışkırmalar ondan mı oluyor ki olur mu süt artarken böyle iğne batması gibi acı
birbebekmasali ladyax süt arttığı zamanda öyle oluyor gerçi bende yaşamıştım bu durumu ama 6.ayda meme reddiyle beraber sütüm de zamanla kesildi malesef 🥺
lilanasi ladyax masallah canım dahada bol olur inşallah sütün🧿 büyük ihtimalle süt çoğaldığı içindir bebeğin emdikçe ağrıların azalır diye düşünüyorum
fundagllk Sütünüz arttıgı için sızlama ve batma oluyodur bendede olmuştu eger eline yumru gibi geliyosa bebiş memedeki sütü tam boşaltamıyodur mastite yol açabiliyo sagım yapın , yumru gibi bişey eline gelmiyosa 2 3 güne düzene giriyo bide emzirme aralıgını düzenli tutun mutlaka 2 saatte bir emzirin
birbebekmasali ladyax artık etrafını merak edip öğrenmeye başladığı için zorlamıştı emzirmek sürekli dikkati dağılıyordu sagarak devam ettik bir süre daha ama oda sütümü azalttı tabi , şimdi diş çıkarıyoruz yine meme istiyoruzz ama bu sefer de süt yok maalesef 😊