Tweetyymerve58 Dyson v11 totel clean aldım . Fiyatı indirimdeydi 17 bine aldım . İndirimi bitti şimdi 20 bin oldu . Çok mu para sizce ? 9 taksite aldık daha gelmedi ama pişman olur muyum diye kararsız kaldım . Bu kadar para verilir mi süpürgeye ?? Kullananlar memnun musunuz ??? Saçma yorum yapacaklar lütfen yapmasın !
Sarikuzumalp Tweetyymerve58 Sürekli fiyat artışı olduğu için almasaydınız bu kez de seneye keşke alsaydım diyeceksiniz. Bir kaç ay sonra bu fiyat ucuz gelecek. O yüzden iyiki almışsınız takılmayın nelere verilmiyor ki para çok istemişsiniz almışsınız kendiniz için çok da iyi olmuş güzel günlerde kullanın :)
Mree Tweetyymerve58 bende de v11 var ve ben 6 bin liraya almıştım🙈 ama bir daha olsa alır mıyım almazdım. Evet çok güzel çekiyor ama bence genel olarak reklam ürünü . Filtresini temizlemek başlıklarını temizlemek gına geldi. Yok halıda başka kullan yok zemindd diğer başlığı kullan. Bilmiyorum inşallah siz çok memnun kalırsınız
zeynepliyakusum Tweetyymerve58 görümcem v15 aldı fiyatı 20 bin iken.ilk aldığında kız süpürgeye o para verilirmi demiştim.görümcem çalıştığı için hafta sonları temizlik yaparken bazen yardım ederim birkaç defa kullandım gerçekten mükemmel birşey.evi onunla süpür silmesende olur yani o derece.şimdide süpürgem bozulursa falan alacağım tek süpürge dyson
Yagmur_24 Tweetyymerve58 ayıla bayıla kullanacaksınız gelip gidip öpeceksiniz helali hoş olsun brn buna değerm diyeceksiniz allah ödeme kolaylığı versin çok seveceksiniz gerçekten ayaklı süpürge artık olmazsa olmaz gibi bir şey allah güç versin siz de severek kullanacaksınız
tamamtamambengeldim Bende aynısını aldım Kasım indiriminde. Ben çok memnun kaldım. Ödenir gider üzülmeyin hiç. Güzel günlerde kullanın.
Tweetyymerve58 Sarikuzumalp evet annem mart ayında v10 u 10 bine aldı şimdi 19 bin fiyatı çok haklısınız :) çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun 😍😍
Sarikuzumalp Tweetyymerve58 Bir kaç ay sonra katlanacak yine o zaman iyiki aldınız :) çoook amiinnn 😃❤️
Dhi Dyson olsun çamurdan olsun :D ben normal süpürgesi var 5,5 yıldır kullanıyorum canavar gibi :D Kredi borçlarım bitsin dik süpürgesinide alıcam. Dyson candır,kandır :D Pişman olmazsınız
Tweetyymerve58 Dhi evdeki kablolu bozulursa bende direk kablolu dyson alırım 😂 inşallah sizde alırsınız hemde en güzelini en son çıkan modelini 😍
Momalpa Tweetyymerve58 bu arada ben v15 aldım 20 bin liraya asla pişman deilim 30 olsa yine alırdım kesinlikle değiyor aşşırı rahat ve kullanışlı
Annesi23 Tweetyymerve58 bende Dyson alacaktm geçen yıl sonra dedik ona o parayı vermeyelim evde robot süpürge de var daha uygun markalardan alalm neyse aldık farklı marka muadilini ama hiiic memnun değilim sürekli bi sıkıntısı var . Biz çok pişman olduk keşke paraya kıyıp alsaydk hiç olmazsa bu kadar sıkıntı yaşamazdk şimdi bunu satıp Dyson almayı düşünüyoruz tekrar boş yere zarar ettik yani
mrbld Tweetyymerve58 memnun musunuz ben de bugün v11 total clean sipariş verdim. iyi mi yaptım bilemedim