mihrakuss
doğumdan beri kullanıyorum, doktora danıştık o da kullanabilirsiniz dedi, yan yatırıp üstte kalan burun deliğine bi iki saniye sıkıyorum sonra diğer burun deliği için de aynısını yapıyorum, sırt üstü patpat vuruyorum zaten kendi nefesiyle çıkıyor, en son kontrol için aspiratörle çekiyorum. seyrek de olsa bazen yine bi iki saniye sıkıp hiç temizlemeden emziriyorum (bu uygulamayı da yine çocuk doktoru söylemişti)