gmz170_ benimde kızım öyle prematüre zaten 32+6 da doğdu bende doktora götürdüm 1 aydır öyle bana damla verdi maflor damla mamasına koyuyorum 1 hafta kullan geçmezse gel dedi ozaman alarji testi yapacaz geçmedi daha kötü oldu hala mukus gibi bide altını kirletene kadar çığlık çığlığa bugün yine gidecez bakalımm ne diyecek