Kızlar merhaba bebeğim 1 hafta sonra 9 aylık olacak ama geceleri çok sık sekılde ağlayarak uyanıyor ne olduğunu anlayamıyorum acaba reflü olabılır mı daha önce reflü belirtileri neydi sizde , kılo alımı çok yavaş , boy biraz gerıden geliyor, geceleri çok sık uyanma ve karnını ıcıne çekerek ağlıyor aklıma başka bırsey gelmedi. Doktora götürdüm ama sınmedı yine içime. Daha önce başına böyle bırsey gelen var mı lütfen cevap verir misiniz