Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 aylık oldu fakat hiç bir şekilde ek gıda sevmiyor çok tarif denedim istemiyor. Emmeye çok düşkün. Aç bıraktım zorla yedirmeye çalıştım ama asla olmadı çok üzülüyorum bu duruma. Bu şekilde yaşayanınız var mı artık ne yapacağımı bilemiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.