Merhabalar burdan benim başımdan geçip de yaşadığım şeyleri kimse yaşamasın diye tüm annelere ulaşmak istedim 😔 benim bebeğim ilk başlarda emzik almak istemedi ama ben ısrar ettim çünkü memeden bıraktığım an uyanıp hiç uyumuyor gaz sancılarıyla yeniden başbaşa kalıyordum emziğe alıştırken göğsümde dayayıp alistirdim ama şunu atladım o zamanlar düşünemedim bebek emziği meme yerine koydu ve büyük bı meme reddi yaşadım ve bı daha eskisi kadar memeyi severek emmedi sonrasında sürekli tekrar eden meme redleri yaşadık sonrasın da haliyle süt azalmaya başladı ama ben sık sık sağmak yerine günde bir veya iki kere sagdim süt artmadı tabi ve beklenen şeye mamaya yöneldim bebek onu da istemedi emmmeyi de istemiyordu fakat ben emzirme konusunda israr etmekten yorulunca mamaya yöneldim şimdi 7 aylık oldu ve iki aydır mama içiyor şuan o kadar ona karşı suçlu hissediyorum ki siz lütfen benim yaptığımi yapıp sütünüzden vazgeçmeyin