Henüz çarşamba doğacak 2.si ☺️ nasıl yol izleyeceğim, isin isinden nasıl çıkacağım bilmiyorum . İlk kızım 3 ay sonra 3 yaşına basacak . Süreç çok zor oluyor mu kendinize nasıl vakit ayırıyorsun ne bileyim dışarı çıkabiliyor , ya da yemek yapabiliyor musunuz ? Benim avanslarım şu şekilde kvalidem 1 ay kalacak yanımda gidecek . Annem yarım saat mesafede arada o gelip kalacak arada ben gideceğim . Desteğim olurlar yani . Kızım haftanın 3 günü iki saatlik oyun grubuna gidiyor oyla bi durumum var . Ve çok seviyor sureti uzatıp yarım gün kreşe çevirebilirim bildiği sevdiği ortam olduğu için zorlanacağını sanmıyorum ama gene de kardeşine 3 ay falan alışsın öyle vereyim diyorum . Haftanın bi günü ablamız var gelen ev işleri için temizlik derdim yok .
Dezavantajlarima gelirsek eşim akşam 8-9 fan önce gelmiyor hiç destegi olamıyor haliyle . Kızım deseniz bana bagimli asla bir şeyle ilgilenmez anneanneymis dedeymis kimseyle oyalanmaz, bi dakika durmaz , oyuncaklarına bensiz bakmaz hala kucağımda uyur aşırı aşırı bagimli bana . İste öyle durumlar nasıl bir hayat beni bekliyor siz neler yapıyorsunuz?