morsevenanne9 Kızım 1. Ayın sonlarına doğru ağzından tükürük çıkartmaya başladı 2 aylık olduk dahada çoğaldı normalmi acaba bu durum
Ogibuse morsevenanne9 normal canım hepsi yapıyor daha ağzında geveleyip yutma refleksi olmadığı için dışarı çıkıyor salyalar sonra ek gıdayla yutmayı öğrenince kesiliyor o tükürük 🥰
Egenin_pamugu 2 aylığız normal canım bende çok şaşırmıştım ama çok tatlı yapıyor kendilerini keşif ediyorlar artık 😁