Arkadaşlar bebeğim 40 günlük laktoz intolerans var çok gazı oluyor ben gazını rahat çıkarmak için bacak arasını açıyorum böyle kıçının yerini çok rahat yapıyor siz de yapıyor musunuz böyle bir zararı olur mu ki ya hoca olmaz diyor ama yine de bilemedim