Merhaba, gebelik zehirlenmesiyle acil doğuma alındım ve sütüm çok geç geldiği için bebeğimi mamayla besledim. Şuan mamaya alıştığı için ve sütüm az olduğu için doymuyor kolay kolay. Sağıyorum sütümü ve arttırmaya çalışıyorum şuan. Sütüm sağarkende az çıkıyor 10-20 cc arası. Bu anne sütünü mamaya katsam bir sorun olur mu veya yapan var mı?