BBuseYY Baranincioztrk_49 gayet iyi canım bizim bebek erkek tabikide farklı olcak her bebek zaten aynı olmuyor .. gerek genetik yapısı gerek mama anne sütü vs .. bence kıyaslama kimseyle 🌸
hnnl Baranincioztrk_49 canım oğlum 3 aylık suan 63 santim 7 kilo sne onu ebeye sor benim kızlarımda zayıftı
mesepalamudu16 Baranincioztrk_49 doğum kilsounu 2ye katladiysa ve hasta değilse sorun yoktur muhtemelen
hnnl Baranincioztrk_49 ben buna inanmıyorum arkadaşımın oğlu mesela çok zayıftı benim kızlarımda 16 aylık kızım 10 kilo oğlum yaklaştı ona sadece anne sütü alıyor nasip canım sağlıklı olsunlar
mesepalamudu16 Baranincioztrk_49 o zaman problem etmeyin benim bebeğim 8 aylık daha yani 7 kilo oldu 😌 ama ne hastalandı ne de başka bı sorun yaşadık kilo alımı yavas. Zayıf olmasını da problem etmiyorum o yüzden 😊
Annekizz Baranincioztrk_49 Kız çocuksa gayet normal benim kızımda 6 aylıkken 7200dü. Şuan oğlum 4.5 aylık 7500 kg ikiside anne sütü aldı küçük anne sütüne devam ediyor ama bebekten bebeğede fark ediyor canım arkadaşımın oğlu 1 yaşına girdi dün 8500 kg