Kızlaar iyi geceler öncelikle. Benim sütüm bebeğim doğduğundan beri ne yaparsam yapayım doyurmadığı için bebeğime mama kullanıyorum kendim de süt arttırıcı ne varsa içiyorum. Solgar, hünnap çayı, bestlak damla.. en son malt içeceği önerdi biri. Benim uzun süreli kullanım olduğu için sormak istiyorum en uygun neresi satıyor çoklu alımda fazla para ödemek istemiyorum açıkcası. Devamlı kullanan var mı aranızda.