Kızlar 11.5 aylık bebeğim gün içinde tek uyku yapıyor öğlen ½ gibi uyuyup ¾ arası uyanıyor.Genelde 2 saat uyuyor.Akşam uykusuna 22/ 22.30 arasında geçiyor gece neredeyse saat başı saat başı olmazsa 2 saate bir kesin ağlayarak uyanıyor.Gece emmesini kesmek istiyorum.Memesiz asla geri uyuyamıyor.Sizce gece beslenmesini kesmek için şuan çabalara devam mı etmeli iki yaşı beklemeli miyim.