isaumut bebeğim 6 aylık olmak üzere. İki hafta önce şiddetli bir şekilde aniden azaldı sütüm. Sonra Bestlak a başladım son çare. Bir hafta 10 gün kullandıktan sonra valla bestlaktan mı bilmiyorum aniden göğüslerim dolup taşmaya başladı sanki yenidoğan dönemi gibi. Gece sırılsıklam uyandım vs. Öyle olunca bıraktım damlayı, daha fazla sütü taşıyamam yeter dedim 😅😅 4-5 gün böyle devam etti bu sürede damla kullanmadım. Sonra ne olduysa yine azaldı. Ben anlamadım bu işi. Göğüslerin terbiye olması kesinlikle doğru bir bilgi değil bence. Ama şuna inanıyorum bu süt olayı enteresan bir şey. Kimi zaman ne yaptıysam olmadı bu altı ay içinde. Kimi zamanda foşurdadı resmen ama ben neyin etki ettiğini bir türlü bulamadım. Bence vücudumuz bizim dışarıdan müdahale ile etki edemeyeceğimiz kadar karmaşık bir sistem. Sözün kısası geçen hafta damlayı kullanırken böyle bir durum yaşadım ama damladan mı bilmiyorum. Daha önce de böyle kendi kendine aniden attığı ve azaldığı olmuştu.