kalendermesrep Merhaba. Bebeklerin emdikten sonra gazını çıkarma muhabbetini ne zaman bırakabiliriz, bir bilginiz var mı ?
Derya0655 kalendermesrep 6,5 aylıktı bıraktım. Çünkü kendisi artık gazını çıkarabiliyor. Ama oğlum kolikti gaz sorunumuz çok büyüktü. Gaz problemi yoksa 5 ay civarında bırakan arkadaşlarım var