Herkese iyi akşamlar sevgili anneler. kızım bir buçuk yaşında ve bir aydır uyku düzeni bozulmuş durumda. 12 buçuktan önce neredeyse uyumuyor. Sabahları erken kaldırmaya çalışıyoruz ama kalkmıyor top patlasan uyanmaz derler ya o misal. Sabah erken uyanamayınca öğlen de geç saatte uykusunu yapıyor ve gece uykusu geçe sarkıyor. Bazen öğle uykusunu uyutmamayı deniyorum bu defa dayanmıyor akşam ya saat 7’de ya da daha erken uyuyor. Erken uyuduğu için saat 10 gibi uyanıyor ve her türlü şeyi denememe rağmen- ışığı kapatma, konuşmama, sessizlik, dikkat dağıtıcı şeyler yapmaktan kaçınma gibi- kesinlikle yine kendi istediği gibi geç saatte uyuyor. Memede emiyor çok düşkün. Yemeği çok az. Elimden geldiğince aç uyumasın diye özen de gösteriyorum ama nafile.
Esas soruma gelecek olursak sizce düzelir mi bu bir süreç mi? Ne yapabilirim artık bilmiyorum 🤷♀️