Barbieee Kızım tvyi kırdı iç ekran kırıldı 9 bin istiyorlar yaptırmak için bizde yeni almak istiyoruz kararsız kaldık marka konusunda 13 bine kadar bütçemiz
neanladinyurdagull Barbieee bende yeni aldım Toshiba marka 50 ekran içerisinde Netflix den tut ekran yansıtmaya herşey var çok memnunum çok canlı.101 den aldım
durununannitoskosu Barbieee Hangisi iyi karşılaştırılır ama Vestel kesinlikle berbat hiç tavsiye etmem
Barbieee neanladinyurdagull güzel mi gerçekten ne kadara aldınız bizde toshıba düşünüyoruz ama hepsi burada da yorumlarında ekran değiştirme süresi 4 5 saniye açma süresi 5 saniye falan yazıyor
neanladinyurdagull Barbieee 11 küsürdü aldık.Yok valla öyle 4-5 saniye sürmüyor değiştirme süresi gayet hızlı sadece açarken belki 5 sn sürüyordur oda toshiba yazısı çıkıyor sonra açılıyor o şekilde.Biz çok memnunuz 3 yaşında oğlum var bütün gün tv den YouTube açıyoruz yada cizgiflimler hiç sorun yaşamadık daha
Barbieee neanladinyurdagull yorumlarda öyle yazınca vazgeçmiştim a101 kendi mi getiriyor yoksa uygulamadan mı aldınız
neanladinyurdagull Barbieee Ben kendim gidip aldım şubeden ama uygulamada da vardı.Sadece kutuyu açmayın dediler bi numara verdiler Vestel kurulum yapıyormuş o kutuyu acicakmis aradım randevu aldım ertesi gün gelip kurdular
barlasatamommy Bizimki philips ambilight ekran 55”. Çok memnunuz. Görüntü/ses kalitesi çok iyi. Avmdeki mağazaları gezip seçerek almıştım(Görüntü kalitesini anlayabilmek için). Lg Nanocell’de çok iyiydi ama onlar biraz daha pahalıydı
Barbieee barlasatamommy bizim şu an kırık olan lg zaten çok pahalı 15 binden aşağı yok küçük olan boyutu o yüzden başka bakmak zorundayım aklımda toshıba ve philips var bakalım