Arkadaşlar bebeğim 2 ay 7 günlük eli hep ağzında bu normal biliyorum fakat sanki damaklarını kaşıyor oraya sürtüyor gibi, elini emme gibi değil de damaklara sürtme gibi yapıyor eskiden acıkınca falan emerdi de. Bir de yeni emzirmiş olsam bile o el hep ağızda uyanır uyanmaz eli ağzında hep eli ağzında hatta uyuyamıyor hemen uyanıyor huzursuz. Diş içinde çok erken değil mi? Neden böyle oldu anlamadım aç mı acaba