Merhaba anneler, benim 28 günlük minik bir oğlum var. 4 kg 55 cm sezeryan doğdu. Fakat doğumdan sonra benim sütüm hemen gelmediği için mama takviyesi vermek zorunda kaldım. Hastaneden 3680 kg ile çıktık. Dün 1 ay kontrolüne gittim. Boyu 56 cm kilosu ise 4150 çıktı. Doktor perşembe tekrar çağırdı. Hünlük kilo takibi yapacak. Ama benim canım sıkıldı. Dpktor ilk boyu yanlış ölçülmüştür uzamıştır dedi. Fakat brnim içim rahat değil. Bir de tek göğsüm doğumdan beri yara geçmedi. Dktor yanlış emzirdiğin için muhtemeln geçmiyor dedi. Bebeğim sadce egöğüs ucumu kavrıyormuş. İnternetten videolar seyrettim, devamlı uyguluyorum fakat bir türlü doğru şekilde emmeyi sağlayamıyorum. Bu uüzden de yetersiz besleniyor olabilir. Benim göğüs ucum çok büyük, bebeğimin ağzı küçük kalıyor. Benim gibi sorun uaşayan var mı? Doğru emmeyi öğretemiyorum bir türlü. Alıştığı gibi emmek istiyor bebeğim.