Mthnn Bsrakse61 ben bugün gittim çocuk doktoruna kulak burun boğaza gotur dedi belki doğuştan burnunda perde vardır belki burun kanalları dardır ordan bı sonuç çıkmazsa göğüs hastalıklarına götür dedi siz gittiniz mi size ne dedi
Mthnn suzannn Allah Allah bugün götürdüm çocuk doktoruna kulak burun boğaz uzmanı görmesi lazım benlik bişey yok dedi hatta gülerken KOAH hastası gibi ses çıkarıyor dediğimde KBB bişey cikmazsa göğüs hastalıklarına götür dedi
suzannn Mthnn valla bizde durumlar böyle oldu bu sesi çıkartırken elinizi sırtına koyun hirilti geliyor mu acaba bir bakım tabiki doktora götürün ama bize bu şekilde soyledi doktor bir süre sonra geçti zaten bu durum
Oglum00 Mthnn gelmez m bizim ilk aylarda oldu yeni doğduğu zaman ağzından mı burnundan mı geliyor anlamadım. Özellikle emzirirken bazen de uyurken olurdu doktora sormuştum bir sorun yok öyle yapar bebekler demişti bi müddet sonra geçti zaten